lördag 26 januari 2008

20. Embolism

Alla gamla inlägg är -som ni ser - raderade.
Det är ert fel.
Eldprovet var inlägget om spökplumpen vs. horan och madonnan, vilket ni fullkomligt misslyckades med. En stack på semester i en vecka och möttes vid hemkomst av två ynka kommentarer! Det var inte ett dugg som en schlager, mer som att upptäcka blod i avföringen.

Lyckligtvis är bloggen inte riktigt död, än; jag kommer nu räkna ner från 20, och om inte samtliga tjugo inlägg möts av idel jubel och glada miner, ja, då får ni se er om i stjärnorna efter en ny blogg av min kaliber.

Nu är bollen på er efterblivna planhalva, och medan jag väntar på att ni ska greppa ansvaret som vilar på era omanliga axlar så ska jag blåsa luft upp i fittan på tjejen som i skrivande stund ligger och väntar på mig i rummet bredvid.


Toodeloo!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så jävla mycket att kommentera det där inlägget, men börja skriv lite nu då så att vi kan blåsa upp ditt lilla ego til oanade proportioner.

.perpotator sa...

härregud, det här var kanske inte det bästa jag läst, tills jag kom till det där med fittan. berätta mer!

Anonym sa...

det är farligt att blåsa luft i en fitta har jag hört.

Anonym sa...

men va fan! kan du inte se hur många som går in och läser?? klart vi uppskattar det! hade man haft det skrivna ordets begåvning hade man ju lika gärna kunnat skapa en egen blogg som att skriva roliga kommentarer till din..
ffs lägg tillbaka alla gamla texter nu, för jag har nyligen rekomenderat folk att plöja igenom skiten! ...eller ge ut det i bokform (något som jag misstänker/hoppas på kan vara den riktiga anledningen till att du rensat bloggen)

Anonym sa...

hurra hurra

Anonym sa...

jag kommenterade iaf hillary/obama.. *klappar mig själv på huvudet*

Anonym sa...

Ge oss mer. Led oss i döden, vi gör vad du vill.

LOL black people sa...

Jag älskar dig Blodmagnet, och skulle verkligen uppskatta om du kunde lägga upp de gamla inläggen igen.

Anonym sa...

Inlägget om spökplumpen etc va iofs bland det sämsta jag sett hittils i din blogg. Fanns inget att höja på ögonbrynen för alls i det.. kanske därför applåderna uteblev?

Anonym sa...

Fortsättning på övre ;

Okej, kul med skämt om att Obama plockar bomull och Clinton har dåligt lokalsinne och mens. Som allas vår magiska apa skulle säga - Dem skämten drog dem på samhall för 2 veckor sen.

Anonym sa...

kommentar till övre;

ffs lär dig skilja på "dem" och "de"! och jämför aldrig magisk apa med blodmagnet! blodmagnet har talang och magisk apa är en klåpare som gillar att ljuga och sno roliga citat.

Anonym sa...

mera mera. vill ha mer blod och magnet och kiss och bajs.

Martin Janzon sa...

jag har varit nära att kommentera ibland, det borde count for something.

Christian sa...

Det är dom små, vid en första överblick så obetydliga tilltagen, som användandet av talesättet "se sig om i stjärnorna efter", som gör den blodmagnetiska bloggen läsvärd.

/anonym tjej, 14

Anonym sa...

hoppas du lägger ner din blogg.
jag gillar att läsa den men du beter dig som en nervös uppmärksamhetstörstande kvinna som försöker frambringa någon slags auktoritet i rösten. Det har du dock inte. Tack för den här tiden.

Anonym sa...

jag följer bloggen, men allvarligt så har kvalitén dalat sen du slutade svara på "läsarbrev". Jag skulle inte ha något emot om du fortsatte, men det här är det andra allvarliga skriket på uppmärksamhet i bloggens historia, och sånt blir påfrestande efter ett tag. Är skiten du skriver bra så kommer kommentarerna av sig själva utan att du behöver ta till sånna här grepp.

Anonym sa...

Blodmagnet, sätt din vassa penna på papper istället för att sticka den i dina trogna läsares ryggar. Om vi inte har kommenterat tidigare är det för att dina inlägg är så fullkomliga att inget kan tilläggas. Lägg upp de gamla inläggen och vi kommer bildligen suga din kuk.

Anonym sa...

Problemet med spökplumpen vs. horan och madonnan var att det var ditt tristaste inlagg pa evigheter!

Anonym sa...

Ja fan nu blir jag arg!
Vem tror du att du är? du ska skriva roliga saker som får mig att skratta när jag surfar istället för att jobba!
Du är en positivhalarapa som ska vara glad för att du har besökare! Glöm inte det.

Anonym sa...

Din lilla itta.